Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
About
About the Journal
Submissions
Objetivo y temática
Editorial Team
Protocolo de Interoperabilidad
Preservación digital
Contact
Current
Archives
Search
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol 23 No 2 (2023): Revista Internacional de Estudios en Educación
Published:
2023-10-31
Full Issue
PDF (Español (España))
Estudios
Análisis correlacional del razonamiento lógico abstracto y deductivo con el rendimiento académico en general y en el área matemática
Eliel Vázquez Espinosa, Tomás Felipe Cahuich Cahuich
87-101
PDF (Español (España))
Factores predictores del desempeño laboral en un grupo de docentes de escuelas mexicanas privadas
Primitivo Sánchez Pacheco, Manuel Muñoz Palomeque
102-113
PDF (Español (España))
Computer self-efficacy and attitudes towards technology as predictors of technology anxiety in middle school students
Jacqueline A. Chase, Jorge A. Hilt
114-134
PDF (Español (España))
Pilot study of juarense teachers' attitudes towards the inclusion of students with disabilities in higher education
Martha-Patricia Maldonado-Espinoza, Judith Molinar-Monsiváis
135-158
PDF (Español (España))
Predictors of student satisfaction and intention to complete middle school at Boston adult technical academy
Seneca E. King, Jorge A. Hilt
159-175
PDF (Español (España))
Make a Submission
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Keywords
Language
Español (España)
English